Tema: Re: Panasonic plazma zirzia
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-13 22:52:13
On 2016-04-13 22:36, X wrote:
> Man klausimas vis dar aktualus - ar kas tvarko sita problemele? Naujas
> telikas tokio garso neskleide, keisti nesinori.

Ar tikrai "liga progresuoja"? Gal tik pasirodė taip? Nes jei tik ant
balto fono, tai daug maž normalu. Be to, kiek ten to balto fono būna...

Aš pvz. du plazminius turiu ir specialiai paleidau baltą foną ir tyloje
paklausiau. Na, girdisi kažkoks nestiprus zirzimas, bet pakanka bent
menkiausio teliko garso ir jo jau nesigirdi.

O pas tave kaip, pramuša net ir įjungto teliko normalų garsą?