Tema: Re: Mini apklausa apie Panasonic TV
Autorius: Darelas
Data: 2016-04-13 11:24:09
Icetom <kkk@kkk.lt> wrote:
> Sveiki,
>
> Jei netingite (ypač, kas naudojate Panasonic TV), išvardinkite 3-5 dalykus
> ko labiausiai pasigendate dabartiniuose Panasonic TV iš funkcionalumo ar
> techninės pusės.

Mane ziauriai dirgina garso nustatymai. Ijungus tv, garso lygis buna toks,
koks buvo isjungiant. Gaunasi taip: vaikai diena ziuri dideliu garsu (pzv.
is mediaplayer, kur garsas tylesnis ir reikia daugiau pasigarsint), na
tarkim "25" lygis, o vakare kai kiti miega negaliu teliko net isijungti,
nes jis prades griaudeti tuo paciu garsu, nors automatiskai paleidziamas
eterines tv kanalas, kuriam kai aplink tylu uztektu kokio "5-7" padalu
garso.
Ir beda, kad del tv procesoriaus laginimo negaliu staigiai to garso
susimazinti, tenka laukti kazkiek sekundziu.
Buna tv, kur galima nustatyti norima defaultini garso lygi.

--
Darelas VNO