Tema: Re: Mini apklausa apie Panasonic TV
Autorius: apchy
Data: 2016-04-11 10:16:18
nu pas mane ST60 ir lygtai maciau as ta funkcija...bet kiek pamenu ji kitaip
atrodo nei Tomo imestam screenshote
bet kai nesinaudoju, tai negaliu tiksliai pasakyti
vakare, jei neuzmirsiu uzmesiu aki

"Julius"  wrote in message news:nea3ck$u8u$1@trimpas.omnitel.net...

"Icetom" <kkk@kkk.lt> Wrote in message:

Visą tai pažystama. GT30'tame iškildavo lentelė su programavimo
nuostatomis. Čia gi kamputyje junginėja transliuojamą programą.
Jokių papildomų nuotodų neatsiranda.
Čia pas mane taip, ar modelio būgas?
Gal atsilieps turintis ST60'tą ir patvirtins/paneigs tai?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/