Tema: Re: Radau plazmu! :)
Autorius: MRT
Data: 2015-12-18 00:39:46

> I sona truputi...Codekas kazkoki 'pramonini' LCD uzsisakinejo. Ar buvo
> review? Gal praziurejau?

Preliminariai ten pakankamai simbolinis "anti-glare".
CodeC'as speju liepe susipakuot ji nx ir pardavinet veidrodziu segmente.
Siaip nuomone butu pravertus, nes darbe man norisi vietoj projektoriaus monster size ekrano.

Siemet darban bandysiu suorganizuoti FHD projektoriu su "navarotais"..
Kaip ir ne pati pati piguvini varianta nuziurejau (apie 1kEur)..
bet jauciu simpatijos piguvai salutiniai efektai ir cia bus..