Tema: Re: Radau plazmu! :)
Autorius: MRT
Data: 2015-12-17 18:20:24

> Ką ir reikėjo įrodyt. Bet šiaip tai ar dar verta dėl to laiką gaišt?

PDP Module Max: 360W .. ede apie ~50% savo max..
2008m. PDP su Max: 790W ... sues tarkim 500W .. ~63%..

> Jau seniai išsiaiškinta, jog analogiško dydžio, metų ir klasės plazmos vs lcd valgo nuo 10 iki 30% (blogiausias pavyzdys) elektros
> daugiau.

jei aiskino seniai, tai dar nebuvo LED ir nebuvo pagerintu plazmu..
o realiai man px.. patinka, kad LED beveik nieko needa,
plazmos matyt nenaudosiu, tai koks skirtumas (man asmeniskai).

> O tai kokybiško vaizdo kontekste ir vertinant pačio teliko kainą yra tiesiog nereikšmingas faktorius.

jei renkiesi plazma tas negroja.. kai renkiesi tv - tik vienas is niuansu..
kai renkiesi green shit ozone - negali tureti tam tikru tv.

> Pvz. kai atsirado pirmieji hibridiniai automobiliai, tai vos ne kiekvienas paimdavo kalkuliatorių į rankas ir primesdavo, kiek čia
> metų su jo rida reiks, kad ta "ekonomija" atpirktų aukštesnę kainą. Daugumoje atveju paaiškėdavo, jog niekada :) Su plazma vs lcd
> analogiška situacija, tik kalkuliatoriais žmonės kažkodėl retai pasinaudoja :)

vieni skaiciuoja, kiti ne.. normalu.. kiti apskritai
pamate 790W Max. nesigilina, kad maziau.