Tema: Ats.: Ar yra?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-16 23:12:27
Įdomu, kiek metų dar turės praeiti, kol jums ašaros nuo akių nudžius dėl
nutrauktos plazmų gamybos? Šūdas buvo, todėl pirkėjai ir nepirko. Aš 2003
metais dirbau Norvegijoje. Ten tuo metu parduotuvėse iš CRT monitorių tebuvo
tik HP. Vieno pardavėjo paklausiau, kodėl nėra CRT monitorių pardavime?
Atsakė paprastai - žmonės jų neperka. Grįžęs į Lietuvą parašiau į
omnitel.hardvare, kad ateis laikas ir CRT monitoriai dings iš Lietuvos
parduotuvių lentynų. Puikiai prisimenu, su kokiais šūdais troliai mane tada
maišė ir įrodinėjo, kad CTR monitoriai for ever. Kur dabar tie CRT
monitoriai? Taip ir plazmos - turtingųjų pasauliui jos nereikalingos.
Ubagams taip, nes didelės ir pigios. Bet čia jau kita tema visiškai.
Įrodinėti, kad 3D yra blogai gali tik apvalus kvailys. Taip, technologija su
trūkumais, reikia akinių, mirga, bet ateis laikas, bus išrastos naujos
technologijos ir proanūkiai skaitydami Codeco rašliavą skaniai pasijuoks. Aš
asmeniškai irgi tingiu ieškoti akinių, juos įjungti, sėdėti tamsoje, bet jei
yra du variantai filmo - 2D, ar 3D, imu 3D.

"Caponi"  parašė naujienų news:mtb7tq$mg$1@trimpas.omnitel.net...

Gamintojam blogos patapo tada, kai nebenese pelno, t.y. pirkeju patapo per
mazai, ale bet gal ta kryptim nebesipleskim, gana jau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/