Tema: Ats.: SAT antena - plienas, ar aliuminis?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-07-16 16:06:56
Ai, nesigilinsim, ką jie turi. Nebuvau aš patenkintas ta antena, Montavimas
labai silpnas. Ten buvo pigiausia lenkiška, pirkta 1999 pavasarį ir jau
atgyveno. Laikikliui reikėjo rimto remonto. Iš skardelių padarytas, varžtai
ploni, susilankstė. Ir man rodos reflektorius buvo deformuotas, nes iš
viršaus žiūrint nebuvo simetriškas. Nusipirksiu naują, ne karvė kainuoja.

"ejs"  parašė naujienų news:mo88k8$f8o$1@trimpas.omnitel.net...

2015-07-16 13:59, Sniegas rašė:
> Parašiau. Durnesnio atsakymo gyvenime nesu gavęs. Tipo, nors aš
> Anglijoje, bet dalyvavau nuimant ir uždedant atgal anteną. Su durniais
> prasidėk...

ir aišku jie turi tavo parašą kad viskas ok?

> Tai, kad kaina daug nesiskyrė - aliumininė buvo 42 eurai, o dabar
> plieninė 35 eurai.

tai reiškia kad plieninė pabrango ;)

--
ejs