Tema: Ats.: SAT antena - plienas, ar aliuminis?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-07-16 14:17:14
Aš nežinau, Vokietijoje negyvenau, bet teko buvoti Švedijoje, Norvegijoje,
ten kitoks požiūris ir į darbą, ir į atsakomybę. Čia numetė ir nuėjo. Visgi
gerokai liaudį per penkiasdešimt metų ruskiai išdresiravo. Vaikšto
statybininkai po stelažus, nei šalmų, nei safety boots. Apsileidę esame,
todėl ir sėdime šūde.

"ManTas"  parašė naujienų news:mo7qlm$7fc$1@trimpas.omnitel.net...

Tipo ne lietuviški gaidžiai geresni ir auksarankiai? Čia šiaip.. :)
O kažkodėl mąstau, kad aliumininė geriau, nes plienas tai greit rudyja.