Tema: Re: Ka rinktis 50"? (eiline tema :) )
Autorius: MRT
Data: 2015-06-12 17:04:06
> šiaip tai aš apie tavo teksto rišlumą. Na gal čia mano bėda, bet jei
> postas bent kiek ilgesnis - sunkiai įveikiu ir iki pusės :)

Gal ir tavo, bet ne tu vienas sunkiai litanijas iveikineji :)
Gal ir mano, nes as buna, kad prirasau jas.. bet lyg ir ne siam groupse, o hw labiau..

Bet vienas dalykas ne grozine literatura, kitas - vietomis apsiriboju 5-6 eilutemis
Ten kur pas mane tarpai tarp pastraipu - galima skaityt kaip atskirus postus.
O specs'us kur nukopinau - tai ten jau ir taip sutrumpinau palikdamas aktualesnius.