Tema: Re: Ka rinktis 50"? (eiline tema :) )
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-11 12:05:26
Jei idomu, tai yra toks legalus ir oficialus interneto, telefonijos ir IPTV
operatorius Vilniuje kaip Fastlink.
Kadangi nesu suinteresuotas, tai elementoriskai tingiu rasinet kaip ten
viskas padaryta, bet jei paciam idomu - pirmyn, aiskinkis.

Kas link klausimo dalies ar GALIMA ant TV padaryt IPTV, atsakymas yra tikrai
TAIP, ka puikiai irodo ir pogrindis, ir tas pats minetas Fastlinkas (manau
vien jais viskas neapsiriboja, man televizija visiskai px kaip reiskinys,
tai zinau tik apie tai, su kuo buvau atsitiktinai susidures). Zinoma, kitas
klausimas kaip kur tai realizuota, kas su kuo "draugaut" nori ir kas ne, bei
kiek reikia idet pastangu kazka pasileist, taciau fakto tai nekeicia - jei
kazka su IPTV susijusio padaryt imanoma, tai pirmiausiai tai imanoma ant
Samsungu, o Panasius siuo klausimu arogantiskai ruko kamputyje....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/