Tema: Re: req: 60" arba 55" TV LED
Autorius: Caponi
Data: 2014-12-03 11:07:56
TV siaip is Lietuvos-Latvijos UAB'o, t.y. didmenininkas kaip ir normalus,
Lietuvoj veikiantis jau virs 20 metu :-)
Tiesa, cia taip buvo Aviliuxo ir to Ltd su HQ ir CEO UK aktyvios veiklos
newsuose pradzioj, dabar nesidomejau, kaip ir px sitas reikalas, gal kas ir
pasikeite...

O vat toliau kas ten per makles vyksta tai bbz, jau nesnekant apie apsneketa
paties Aviliuxo reputacija, pasitikejimo visa grandinele didelio nekelia...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/