Tema: Re: 60" arba 55" TV LED
Autorius: Inco
Data: 2014-12-03 10:27:57
p.s. gal ne čia pataikiau bet vakar elektromarkete žiūrėjau LG su OLED
kažkoks reklaminis klipukas sukosi, na rodė gražiai bet vistiek trūkčiojimas
truputi matėsi tai ir galvoju ar čia playeris trūkčioja ar TV nespėja
apdoroti signalo.
p.s. mane taip pat domina TV 60"-65" pagal visus kriterijus kur autorius
surašė.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:m5kjaq$4sq$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai jei tau reikia pasyvaus 3D tai lieka LG ir Panasonic. Panasonic
AS650 serija, o LG net nežinau :) Ir turėtų 4kLt užtekti 55" telikui.

O plazminių nesiūlysime, nes jų, mano dideliam liūdesiui, nebegamina :(