Tema: Re: Pirmieji ispudziai pabandzius TX-P50G10E
Autorius: Unknown
Data: 2009-05-06 19:24:41
"> ir ka tas keicia? nu tarkim skiriasi 50-100Wh per valanda. zo? Reik
10-20h
> per diena ziuret kad 1kWh daugiau sudegint... ar tiek ziuri? Jei taip...
> hmm "get a life" kaip sakoma? :) Nu bet tebunie 40ct/diena, nu per metus
> isleisi 140-150Lt daugiau Aisku pinigai - bet gal tikrai tada verta maziau
> teliko ziuret? :) Bet kokybiskiau"

kazkaip nenori zmones suprast ka rasau nors tu ka  :-)

mano pirmas post'as sitam thread'e buvo reply'jus i
"> Plazmos, bent siai dienai lenkia skystus ___VISAIS___ parametrais."

i ka as atsakiau

"jo, visais, ypac kWh suvartojimu  :-D"

aisku, dar ir garso atkurimu irgi lenkia - nu koki parametra bepaimtum, tuo
ir lenkia  :-)
ir nesvarbu ar tas "skystas" su LED pasveitimu ar be, vistiek gaunasi "...
tai kad pilypa ziurejau uz 10kLt nu tragiskas vaizdas...."  :-D

tikiuosi supratai ironija ir nenora leistis i kokias nors rimtas "vaizdo
kokybe vs kWh" diskusijas  :-)