Tema: Re: Pirmieji ispudziai pabandzius TX-P50G10E
Autorius: Icetom
Data: 2009-05-05 16:06:16
Nelabai noriu sutikti. Žmogaus akys šiaip visų panašios - spalvinį diapazoną
mato vienodai. Aišku, jei nėra kokių regos sutrikimų. Jei vietoj rausvos
matai melsvumą  ir regos problemų neturi, vadinasi psichologinis momentas
tave veikia;) T.y. buvai pripratęs prie neteisingo vaizdo formavimo ir tiek.