Tema: Re: Plazma ir zali seseliai
Autorius: mindau
Data: 2009-04-24 10:30:01
vat pats sakai, kad tai beprasme diskusija.. visiskai sutinku, bet kodel
tada pats periodiskai vis iplieski jas?
toks ispudis, kad tau demesio trukumas.

o ir tu CRT tv dar tikrai parsiduoda.. ir perka juos zmones provincijoi, kur
jie yra kur kas geresnis pasirinkimas zmonems ziurintiems SD televizija nei
lcd ir plazma sudejus kartu.