Tema: Re: Plazma ir zali seseliai
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-04-24 10:01:38
Jūs kaip maži vaikai smėlio dėžėje - mano žalia mašinėlė geresnė už tavo
mėlyną. Ar nematot, kad čia beprasmės diskusijos ir ginčai?
Ginčai dėl skonio. Tik apsiramina ir vėl iš naujo. Puikiai prisimenu prieš 6
metus tokius ginčus o.c.h., ten buvo CRT vs LCD. Ir dauguma rėkė, kad CRT
geriau. Kur dabar tiue CRT monitoriai? Nė vieno parduotuvėse nėra. Taip bus
ir su LCD vs plazma. Kažkurį laiką gyvuos abu, o po kurio laiko arba vienas
iš jų, arba abu numirs. Ir ko čia ginčytis? Abu turi ir munusų, ir pliusų.