Tema: Re: Panasonic
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-04-21 21:12:01
Kokiu tonu? Tu paskaityk vaikėze nuo pradžių. Tik parašiau, kad Panasonic iš
karto krūva važiuoti ant manęs pradėjo. Ir iš kur tamsta žinai, kiek man
metų? Kiaules kartu ganėme? Kai aš gimiau dar Kenedis gyvas buvo, snargly.

Citatos:

speju pavasari galvu daktarai nemazai darbo turi, vis dar lauki eilej?

IDIOTAS

Čia normali diskusija?
Parašyčiau Snony, Samsung ar koks Philips, tokios reakcijos tikrai nebūtų.
Kiek jums tas Panasonicas moka?