Tema: Re: Panasonic
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-04-21 20:39:58
Va va, tik parašyk ką nors prieš Panasonic, tai atsiranda erelių net gulintį
suspardyti pasiruošusių. O dar sako, kad Lietuvoje demokratija, žodžio
laisvė. Kur čia žodžio laisvė, kai nusiperki nekokybišką daiktą, parašai
apie tai MIP, o už tai grasinimų smurtu sulauki. Aš galiu pasakyti kur
gyvenu, atvažiuok, pažiūrėsiu, kas čia per Panasonic gerbėjas toks aršus.
Kiek jums Panasonicas moka už tai? Ar čia už dyką šiknas plėšote?