Tema: Re: Televizoriaus apsauga?
Autorius: Edvinas
Data: 2009-03-21 23:52:36
Tamotau rašė:
> sveiki,
>
> man pries savaite skersvejis irgi isnese pries kelias dienas pirkta 50"
> plazma. Isnese per vitrina, viduj liko daug stiklo ir akmuo... Naujas TV
> bus perkamas anyway, bet norisi bent kazkiek prevenciniu priemoniu
> ideti, kad tu 2 ar 3 minuciu nepakatu.

O man atrodo, kad lietuvis vagis, pamatęs, kad tų 2-3 minučių jam
neužteks, su tuo pačiu akmeniu paleis į TV ekraną.

Aišku, tau iš esmės tas pats: pirmu atveju pavogtas TV, antru atveju
sudaužytas TV. Vagiui visai ne tas pats: antru atveju jis lieka tuščiom
rankom.

Bet yra vienas niuansas: įsitikinkite, kad jūsų turto draudimas dengia
ne tik vagystę bet ir vandalizmą, tyčinį turto sunaikinimą vagystės metu.

--
Edvinas