Tema: Re: Televizoriaus apsauga?
Autorius: Tamotau <tamotau_@_takas _._lt>
Data: 2009-03-21 16:25:27
sveiki,

man pries savaite skersvejis irgi isnese pries kelias dienas pirkta 50"
plazma. Isnese per vitrina, viduj liko daug stiklo ir akmuo... Naujas TV bus
perkamas anyway, bet norisi bent kazkiek prevenciniu priemoniu ideti, kad tu
2 ar 3 minuciu nepakatu.

Aisku, visos vitrinos dabar bus klijuojamos apsaugine plevele, bet idomu, ar
imanoma kaip nors "prirakinti" pati telika - taip jau gaunasi, kad jis pas
mane ne ant sienos kabinasi, o stovi ant spintutes. Idomu, ar kazkiek padetu
kas nors panasaus i Kingston uzrakta (kuriuos turi laptopai), ar is principo
imanoma prie teliko korpuso tvirtai toki uzrakta prisegti? Patys telikai
turbut neturi tokiu uzraktu, kaip laptopai, neteko girdeti/matyti?