Tema: Re: Kokį TV rinktis IPTV žiūrėjimui
Autorius: Sniegas
Data: 2019-01-24 11:21:13
Aš jau ne darbo rinkos amžiaus. Lietuvoje nepaklausūs mano amžiaus
žmonės. Aš nesu iš tų, kurie laisvadienius bare praleidžia. Kaip aš
namuose po barus nešliaužioju, taip ir čia nešliaužioju. Vienintelis
skirtumas laisvu metu, kad čia sėdint prie kompiuterio už monitoriaus aš
matau sieną, namuose ežerą. Nėra čia rojus, bet šios dienos situacijoje
čia geriau, nei be darbo namuose. Ir pliusas, kad aš sergu nemiga, o čia
namas ir naktimis būna tylu, niekas nebilda ir neloja. Aš jautrus triukšmui.