Tema: Re: Kokį TV rinktis IPTV žiūrėjimui
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-20 02:34:18
On 2019-01-18 20:05, Sniegas wrote:
> Dabar jau nėra kam dirbti, tada visai ragas bus, jei žmonės bėgti
> pradės. Anglai vietoje rumunų ateis? Naivu tikėtis. O be rumunų agentūra
> galės iš karto užsidaryti, fabrikas dar kurį laiką pratemps ir jei
> nekels algų irgi užsidarys dėl darbuotojų trūkumo.

Tu čia samprotauji, lyg ES darbo teisės normos liktų aksioma UK ir po
brexito. O taip visai nebūtinai bus. Gali nutikti ir taip, jog UK darbo
teisė nenustatys lygaus atlygio už tą patį darbą UK piliečiams ir
užsieniečiams, o tarkim, paliks jį laisvo susitarimo su darbdaviu
objektu. Ir kas tada bus, reikia aiškint?

Britai ateis dirbti į tas vietas, kur pritrūks pigių emigrantų ir gaus
už tą patį darbą gerą atlyginimą, o tavo minimi rumunai tenkinsis tuo,
dėl ko sugebės susitarti. Tas pats gresia ir tau.

Taip pat po brexito, ypač po kieto, didelė tikimybė, jog UK pramonė
trauksis, tad gresia dar ir papildomas niuansas - darbo vietų fabrikuose
mažėjimą, kas pats supranti kaip paveiks tavo iliuzijas apie tai, kaip
"nebus kam dirbt".

Aš nieko negaliu teigti 100%, nes neaišku kas tolimesnis stumdymasis su
ES duos britams ir ką atims, bet tai vienas iš galimų scenarijų. O jei
kas Europoje pirmas ir pasuks darbo rinkos liberalizavimo kryptimi, tai
UK po brexito tam yra kandidatas Nr. 1.