Tema: Re: Fastlink
Autorius: pvytautas
Data: 2019-01-21 21:41:40
2019-01-21 20:48, MRT rašė:

> Ne toks didelis kaip koks Skynet, Cgates ir pan.

> Naudoju 5+ metu, normalesnius gliukus jau senokai maciau.
> priedeli naudot teks (4K priedelis eina su BT pulteliu,
> tai nebutina taikyt i pati priedeli - visai nieko).

Tai vat kai bent 3 telikus noretusi turet tu priedeliu daug gaunasi.

> Linke atskirti fiziskai intero ir tv tinklus.
> playlist'as perrasomas daznai, tai sunku butu.
Na shudas.

> siaip srauto turi, man pakanka..
> ar stabiliai laiko 100mbps senokai betikrinau.
As nestresuociau ir del 50 kad tik stabilus bent pas telia jokiu
nusiskundimu. Per paskutinius 5 metus. Buvo optikos keitiklio maitinimas
nusproges. Tai paketai nebevaiksciojo, o daugiau tai viskas ok.

> siaip TELIA vargu ar partneris.
> naudojasi TELIA tik optikai, ten kur ju paciu tinklas nesiekia.
Na jie ten vadina "partneriu" pas mane ner ju optikos kiek suprantu butu
per telia optika o tada per telios tinkla?

> Telia resursai n kartu didesni.

> Fastlink is esmes su kaina konkuruoja.
Na interneta telia kiekvienais metais truputi brangina, tai kodel gi jei
tas pats nepasipigint. Straducha tik kad blogiau nebutu.

> Gal ir kanalu daugiau siulo.
Na teoriskai gauciau visa paketa (kazkas link 400 kanalu). nors tiek
nereikia greiciausia 10 % viso to uztektu.