Tema: Re: Fastlink
Autorius: Caponi
Data: 2019-01-21 20:58:34
IPTV nežinau, nesinaudoju.

Internetas labai OK (Fabijoniškės), per ~5 metų naudojimosi laiką buvo
keletas sutrikimų, bet viskas išsispręsdavo max 1-2 val bėgy (visos tos
bėdos buvo globalesnės, t.y. ne tik man kaip konkrečiam abonentui), taip
kad dedu aš jiems didelį riebų pliusą, o kaina išvis be konkurencijos.
Moku aš už 3metus į priekį, tai dabartiniu trimečiu gaunasi ar tik ne 5
Eur/mėn., planą, prieš pusantrų metų kai pasirašinėjau, ėmiau koks ten
buvo pigiausias, teorijoj ar tik ne 60Mbps, bet pagal faktą ir tada, ir
dabar yra netoli 100Mbps, uploadas realiai sukasi ~50Mbps.

Dėl Telios tai visai ne taip, su Telia anie kažkada, kiek žinau, ant
tiek stipriai susipjovę buvo, kad net į Teliai priklausančius tinklus
duomenys ėjo per užsienį. Aš sau dėl to kiaušų nesuku ir nesidomėjau ta
tema, va dabar smalsumo vardan speedtestą praleidau, tai jei į daugumą
LT serverių ping'ą gaunu 1-2ms, į Telią gaunasi 24-27ms - panašu, kad
vis dar tiesiogiai nelabai susieina... Tiesa, šitas teiginys kaip ir
nelabai susieina su MRT informacija, kadangi aš vidaus jų tiksliai
nežinau, tai tebūnie iš mano pusės konstatavimas, kad į Telia tinklą
Fabijoniškėse pingas tiesiog žymiai didesnis, o išvadas darykis pats :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/