Tema: Re: Tel Aviv vasario menesi su seima
Autorius: Donatas
Data: 2017-09-28 20:39:34
Gal ir draugiski, bet musu atveju buvo labai nemalonu-nepatogu: pirma
nesitikejom tokio formato, nes tiesiogiai bookinge parasyta nebuvo,
antra seimininke turejo 2 kambarius is kuriu viena nuomoja, bet pries
mus gyvene dar nebuvo 1 nakti issikele, tai ji uzleido savo miegamaji, o
pati su 2 mazameciais vaikais issikele i pereinama kambari. 10 vakare
juos bando migdyti, o mums i tuoleta ar dusa kiaurai reikia vaikscioti  ..
Teko kita ryta ieskoti kitos vietos (turejom 3 naktis).

Donatas