Tema: Re: Tel Aviv vasario menesi su seima
Autorius: Donatas
Data: 2017-09-27 16:11:53
Man asmeniskai pats Telavivas be keliu parku ispudzio nepaliko, galima
sakyti tik pravaziuodamas apziurejau , nes paciame mieste parkavimas
sudetingas.
Jeruzale kaip ir privaloma aplankyti vieta, bijoti kazko, mano
patirtimi, neverta, su parkavimu viskas ok.
Kadangi man aktualu buvo gamta, tai beveik visi objetai apie salies
viduri arba i apacia. Su vaiku gali buti varginanti kelione. Is kitos
puses neapsistokit tik Telavive (siaip pigiau šalia BatYam'e), mes
tarpini punkta turejome Arad'e (2 kambariu
butas):http://www.booking.com/Share-Mq5Vrd

Per Bookinga atsargiai - Telavive labai daug "homestay" vietu kur
komplekte bute gauni gyvenancius seimininkus.
Mums tiko patiko http://www.booking.com/Share-gC2zMg
Jei reikia daugiau info - klausk.

Donatas