Tema: Re: teko kam nors su auto po Cekija keliaut?
Autorius: route 666
Data: 2017-05-16 15:28:06
Kaip jau minėjau aš buvau gegužės pradžioj per šventes. Kitus kartus
apsistodavom Prahoj į koncertus nuvykę ir kur nors pavažiuodavom
pasižvalgyt, jei netingėdavom. Arba važiuodavom tiesiai ant uolų, jei toks
kelionės tikslas būdavo. Kolega savaitei su šeima buvo kažkur
liepą/rugpjūtį, tik tos merginos pasiūlymai labiau pažintinio pobūdžio buvo,
bet patys aplink kažką internetuos susieškoję ir sau aktyvesnio rado.