Tema: Re: teko kam nors su auto po Cekija keliaut?
Autorius: route 666
Data: 2017-05-16 14:53:49
Gal ir ne visi objektai bus i tema, bet pasidalinsiu.

Teke ir su auto po CZ pakeliaut pries keleta metu per prasiilginta geguzes
sventini savaitgali. Planas pradet nuo Prahos buvo apverstas aukstyn kojom,
nes ta savaitgali vyko kazkoks visuotinis ceku partinis
saskrydis/suvaziavimas, tad su nakvyne padoriom kainom buvo be sansu. Praha
nukelem i pabaiga ir tik ten nakvyne is anksto rezervavomes. Visur kitur
nakvyne vienai nakciai apsirupindavom pakeliui. Vienur pavykdavo gaut is
karto, kitur tekdavo ir kiek pasiblaskyt del uzimtumo.

Snezka - auksciausias CZ taskas. Normaliu kalnu nelabai pavadinsi, bet
lengvai pasivaiksciot ir patrekint su vaiku bei uzsidet pliusa tiko.

Pravcická brána ir Ceské Svýcarsko nac. parkas. Buvo savaitgalis ir
nesveikas kiekis vokieciu (netoli siena). Neprieme net i kempinga su
atsargai isimesta palapine. Kiek pagrize atgal nakvyne radom be didesniu
problemu, nors irgi ne is karto. Antryt pradejom prasipedinima gan anksti,
tad buvo malonu eit, bet apsisukus atgal jau susidurem su autobusinem
miniom.  Hrensko pasiplukdem valtim tarpekly. Nieko ekstremalaus, bet patiko
pasizvalgyt.

Kutna Hora su katedra asmeniskai man smagus pasliauziot miestukas. Salia yra
Sedlec'as su garsiaja kaulu baznycia.

Karlovy Vary plana lipt iki Jelení skok nutrauke uzklupes lietus, tad be
centro praktiskai daugiau nieko ir nematem. Becherovkos muziejuj buvo
iseigine: (

Pries pora metu kolega su seimyna savaitei vaziavo pusiau aktyviam poilsiui.
Plana deliojom is kito draugo bedradarbes (tuo metu rezidavusios CZ) nuorodu
ir pasiulymu. Kazkur like uzrasai, tad reiktu uzmest aki ar kas butu
tinkamo.

O dviracius cekai netgi labai myli (kaip ir patrekint ar kita aktyvu
poilsi). Paciam isbandyt neteke (tik laipiot uolom nekart vaziave, tad ir
uzkliuve):
http://cyklotrasy.cz/encyklopedie/objekty1.phtml?id=115042
http://www.cykloserver.cz/cykloatlas/
http://www.raft.cz/cechy/