Tema: Re: Alhambra
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-12 09:31:00
Ispanams jo, matyt pasiklyde ir rasdavo netycia naujus zemynus ir
 salas. Bet Italai ne ka geriau, sitie bent isisvaizduoja
 zemelapi, italai paprasyti paaiskinti paiso scema kaip ralio
 legenda- sicia suki i kaire ir brezia tise tolyn, cia ziedas,
 suki jame desinen, vel briezia tiesia.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----