Tema: Re: Alhambra
Autorius: giedriusf
Data: 2017-05-12 08:50:03
On Fri, 12 May 2017 07:48:36 +0300, none <none@none.com> wrote:

>jau?iu apie koridos, nes man Madride taip teko daryti. Bilietai pirkti
>internetu, o juos atsiimti reikia kažkur prie koridos stadiono.

Alhambra. Granadoj yra toks uzkampis kaip Alhambra, kuria norint
pilnai aplankyti reikia susimoket. Ir pageidautina is anksto, nes
bilietu ne fontanai. O susimokejus neduoda kazkokio bilieto ar kazko
panasaus, o liepia vietoj eit i kioska ir atsispausdint. Tai va
klausimas buvusiems - i kuri kioska spausdintis bilietu patartumet,
jei gyvenu 500m nuo Alhambros.

>Užsiknisau kol radau, nes tik ispanai gali taip neaiškiai aprašyti ir
>pavaizduoti reikiam? viet? žem?lapyje.

+
Ispanams su zemelapiais ir aprasymais nelabai sekasi. Musu treciokai
moksleiviai nupiestu aiskesni ir tikslesni zemelapi nei ju kokio nors
Espunos nacionalinio parko profesionalai.