Tema: Re: JFK ir Uber
Autorius: benamis
Data: 2017-03-15 08:26:37
Buvau tik empire SB, tad nepatarsiu, kuris geresnis. Kilau tik iki bazinio
apziuros tasko. Pasirode, kad per daug praso primoketi uz papildomus niolika
aukstu, kurie mano manymu itakos vaizdui nesudaro:) Patarsiu jeigu imanoma
taikyti uzlipti pries pat sutemstant, kad pamatyti viska sviesoje ir neilgai
palaukus tamsoje. Grazus vaizdai:)

Laisves statuloj buvau labai senai, gal kas pasikeite, bet i galva uzlipti
nebuvo galima. Nieko ypatingo, tiesiog pasivaikstai po tas salas,
paskaitineji istorija kaip ten kas vyko ir tiek. Sakyciau geras pusdienis.
Gal kiek ir nuobodoka. Geriau i koki science muzieju nueiciau(nesu buves).

"none"  wrote in message news:oaalp4$rbh$1@trimpas.omnitel.net...

Būsim pirmą kartą USA, trise, metro matėm daug :) Galvoju, kad
pravažiuot su taxi bus nemažas malonumas akims, juolab, kad neplanuojam
nei Brooklyno nei Queenso aplankyti.
Beje apie Manhattaną. Galvoju palipėt į Top of the Rock, iš ten man
atrodo gražesni vaizdai atsiveria nei nuo Empire State Building. Kas
nors buvot?
Dar planuojam nuplaukti prie Statue of Liberty ir Ellis Island. Tik
galvoju, kad neverta lipti į tą laisvės statulą, kažkur Europoj buvo
užsilipę į kažkieno galvą jau ir nepaliko didelio įspūdžio :)
O daugiau apart gerai žinomų vardų, kaip Wall Street, Times Square,
Brooklyn Bridge ir Central Park aš nieko tame Manhattane nerandu :) Gal
kokių rekomendacijų turit? Shoppingas, vakaro show ir restoranai
nedomina. Bet kai pirmą kartą atvyksti vis tiek norisi pamatyti Top vietas.