Tema: Re: JFK ir Uber
Autorius: none
Data: 2017-03-15 08:08:36
Būsim pirmą kartą USA, trise, metro matėm daug :) Galvoju, kad
pravažiuot su taxi bus nemažas malonumas akims, juolab, kad neplanuojam
nei Brooklyno nei Queenso aplankyti.
Beje apie Manhattaną. Galvoju palipėt į Top of the Rock, iš ten man
atrodo gražesni vaizdai atsiveria nei nuo Empire State Building. Kas
nors buvot?
Dar planuojam nuplaukti prie Statue of Liberty ir Ellis Island. Tik
galvoju, kad neverta lipti į tą laisvės statulą, kažkur Europoj buvo
užsilipę į kažkieno galvą jau ir nepaliko didelio įspūdžio :)
O daugiau apart gerai žinomų vardų, kaip Wall Street, Times Square,
Brooklyn Bridge ir Central Park aš nieko tame Manhattane nerandu :) Gal
kokių rekomendacijų turit? Shoppingas, vakaro show ir restoranai
nedomina. Bet kai pirmą kartą atvyksti vis tiek norisi pamatyti Top vietas.