Tema: Re: autonuoma New York'e
Autorius: Fuga
Data: 2016-03-24 12:28:08
Tai ten nurodyta, kad vagystė ir avarija būtų be franšizės.
Apie civilinį draudimą nieko neparašyta.

"no"  parašė naujienų news:nctdu1$sdr$1@trimpas.omnitel.net...

Visada nuomoju per rentalcars.com, excess'ui turiu metinį draudimą iš
šalies.

Europoj turiu:
Theft Protection
Collision Damage Waiver
There is typically an Excess of US$718.08 - US$2,872.29.

Čia matau kitaip:
Theft Protection
Collision Damage Waiver
Excess The car has a damage excess of US$ 0.00 including tax.
The car has a theft excess of US$ 0.00 including tax.

Ar aš teisingai suprantu, kad Amerikoj lietuviiškom paniatkėm turėsiu ir
kasko ir civilinį be franšizės?