Tema: Re: autonuoma New York'e
Autorius: Night
Data: 2016-03-22 17:22:30
Siaip sakinio galas turėjo būti "do you" :) O aš esu po NY varinėjęs su
auto ir nematau tame nieko ypatingo, tik tiek, kad parkingas brangus.
Žiūrint koks to "varinėjimo" tikslas. Aš ne mėgėjas lėtai vaikščioti
apžiūrinėjant įžymias vietas - man visai užtenka kai ką apžiūrėti ir pro
automobilio langą...