Tema: Re: Paris
Autorius: ROOTS
Data: 2014-11-28 14:59:08
Nu man kaip sudelioja Igo taip ir vaziuoju, mane tenkina. Kartais pabandau
biski pakeista marsruta, nes tuo apciu atsibosta vazinet.
va taip va ir kalu
https://www.google.com/maps/dir/52.3157525,14.5775517/49.7331044,6.5010448/@50.8566829,11.7060522,9z
Na masinu gali but daugiau prie Berlyno, Leipcigo. Prie Erfurto lygtai daug
nebudavo. Toliau jau mazeja. Tik virs Frankfurto ten biski keliai keliose
vietose paprasteja, bet pats frankfurtas tolokai tai jo kamsciu isvengiama.
Istaikius tinkama paros meta prie dideliu miestu galima isvengt masinu
gausos. Bet as vaziuoju I lt su kavyne ant de/pl sienos, tai neuzsiimu
skaiciavimais dideliais, ryte isvaziuoju, vakare bunu ant sienos.

"Idomu"  wrote in message news:m57rj4$j93$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ir klausiu pro kur geriau važiuoti, nes kiek dėliojau tai atrodo
jokio vingio nėra. Žiūrint pagal km, pagal laiką nežinau.