Tema: Re: Paris
Autorius: ROOTS
Data: 2014-11-28 14:48:37
nu jo kalediniai kamsciai gali but, siais metais ir man teks nuo lux iki pl
vis avokietija kirts pries kaledas.
Siaip vasara vazinejant tai neuzsiroviau ant kamsciu, nu buvo gal pora kart
truputi kamsciu, akzkokios avarijos.Ai dzin, pravaziuoji kazkaip.
Va viena kart pries kaledas skubant I kelta prie Hamburgo strigau I stovima
kamsti, biski baisu buvo, bet ten kazkaip autostrada beveik per pmiesta
eina, nu salia labai, tai kaledinis vaziavimas plius podarbinis pikas
susidejo.
O I Paryziu jei Liuksas pakeliui tai ir tegu vaziuoja, Svarbu su tusciu baku
I Liuksa atvaziuot ir gerai uzsipilt. Bo vokietijoj ir liukse kainos
skiriasi kazkur 20-40 eurocentu. Beje is vokietrijos puses prie luxo sienu
koloneliu nera, tik didesniuose miestuose.

"eSSas"  wrote in message news:m57sa6$jgr$1@trimpas.omnitel.net...

2014-11-27 20:47, Idomu rašė:
> Tai ir klausiu pro kur geriau važiuoti, nes kiek dėliojau tai atrodo
> jokio vingio nėra. Žiūrint pagal km, pagal laiką nežinau.

Dzin tie kilometrai. Reikia žiūrėt, kad Vokietijoj kamščių nebūtų.
Kitaip dusi

S.