Tema: Re: Ivaziavimas su auto i Berlyna...
Autorius: G.V.
Data: 2009-04-24 21:44:12
Ash neturejau lipduko (per velai paskaiciau, kad ju reikia). Mashina
staciausi garaze centre, bet teko pravaziuoti koki puskilometri nelegaliai
be lipduko :) Bet paskui isvaziuojant navigacija sugalvojo mane pravesti pro
pati centra (nors nereikejo), todel teko pasimalti gerokai daugiau toje
neleistinoje zonoje. Gal pasiseke, bet niekas nenubaude.
Bet protingiau butu kur nor vokietijoje nusipirkti ta lipduka.

G.V.