Tema: Re: Ivaziavimas su auto i Berlyna...
Autorius: Audrius
Data: 2009-04-22 14:47:57
Yra online pirkimas toks tipo uz 5 eur. Bet tai ka - reikes daryti pavedima
i uzsieni, kuris kastuoja 80 lt... Gaidys.. Tada jau musu regitroj uz tuos
62 litus ir turbut rami galva bus...
Nes tokio, kad online supildyti, ivesti VISA korteles numeri as neradau. Ir
tai zalciai tik vokiskai pasidare visas formas. Anglu kalba ne zodzio apie
ta "umwelt zone". Isskyrus 2 angliskus PDF, kur yra bendro pobudzio info.

Audrius