Tema: Re: Kroatija
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 01:22:34
nu pliazas buvo uz 10 metru, nu iki juros koks 50m, nieko is anksto
neuzsakinejau, ejom pajuriu ir ziurinejom kur noretume gyvent, kelias vietas
radom pirmam like is kompanijos treciam i kuri uzejom radom vietu, velgi
pula, nezinau, gal apie kita regiona snekat, ten gavos kiek i sona nuo jos
tai buvo gana ramu ten.

--
vyt/ /