Tema: Re: Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-06 14:35:11
On 2012-03-06 11:58:03 +0200, audrius said:

> [...]
>

> dabar marsrutas: tavo pasirinktas nera optimalus del to kad:
>
> 1)Varsuva... jei pataikysi ant piko bus 1valanda off, o jei dar
> pasiklysi ar gps uzsimanys nuvesti per remontuojama gatve tuo labiau
>
> 2)varsuva-krokuva-budapestas per daug uzlauztas marsrutas, furos,
> etatiniai vaziuotojai
>

> mano siulymas butu vaziuoti
> Augustavas-Bialystokas-Lublin-Rzezov-Presov(cia automagistrale, ir
> gretimais turetu eiti regioninis nemokamas kelias iki Kosice, bet
> reiktu pasitikslint)-Kosice-Miskolc-Budapest,  o toliau jau aisku

Nevaziuociau nei per slovakija, nei per vengrija. Mano supratimu
vienintelis portingas marsrutas - varsuva - cesky teshin - brno -
mikulov- viena ir tolyn autostradomis per slovenija (keliai ten brangus
ir prasti) i kroatijos autostradas. Galima uzsukti i italija -
venecija..
Audrius K.
P.S. Kroatijoje buvau 5 kartus, is ju 4 peljesac pusiasalyje (60 km iki
dubrovniko). Isbandyti keliai visi keliai per slovakija ir vengrija -
per svovakija nevaziuosiu dar kokius 10 metu (pakol sutvarkys savo
kelius...)