Tema: Re: Portugalija
Autorius: Laboras
Data: 2012-01-04 00:43:23
12 dienu per mazai:)
Musu marsrutas buvo 6 dienos su auto Lisabona - Porto - Braga - Lisabona ir ten jau be auto 6 dienos.
Surasau tech info, su smulkiom pastabom..
Porto siulyciau bent pora dienu. Man Porto labiau patiko uz Lisabona, Douro upe, ispudingi tiltai, vyno rusiai, zalesnis, erdvesnis..
Siulau imti bus tour pradziai.
Gyvenom paprastam moteliuke papigiam:
Residencial Sol da Nave, masinai vieta rezervuoti ir info mailu
residencial_sol-da-nave@hotmail.com
http://www.booking.com/hotel/pt/residencial-sol-da-nave.html
3 dienas gyvenom Residencial D. Lourenco
http://www.booking.com/hotel/pt/residencial-restaurante-dom-lourenco.en.html
Kambari imt i gatve, bus su balkonu, matysi vietini tusa, triuksmo nebus per daug, ten kaimas, superine virtuve.
Patogi vieta, apsigyvenai keletui dienu ir malkis aplink - Peniche (galima ir ten ieskot, fainas miestukas), Obidos (liux), Sintra (liuxliux), Batalha (ispudinga baznycia, vienuolynas), Tomar, Fatima (uzdegt zvakute:).
Prisiminiau grizdami i Lisabona nakvojom papigiam Balaha prie pat baznycios, gal sitas:
Pensao Gladius
39°39'29.14"N, 8°49'30.36"W, issikalbejom su seimininke, pasirodo ukrainiete su vyru..
Lisabonoj gyvenom cia:
http://www.travelingtolisbon.com/
patogu, pilnas butas, idomu tarp vietiniu, nebrangu, ziuriu jau turi fazendu ir Porto.
Jei reiks kazkokios smulkesnes info, klibinkit ant mailo sale et takas lt.
Patarciau skirti daugiau laiko siaurinei daliai (Lisabona ir virs), didesne lankytinu vietu koncentracija, palekt iki Douro slenio gal (pats ten nebuvau, neuzteko laiko). O Faro regionas daugiau zymus pliazais.
Neskubeti, navigacijoj rinktis ne autostrada, man puikius marsrutus parinkdavo Ndrive (paciu portugalu gamintas softas su milijonais poi su fotkem, telefonais ir webais) su opcijom asfaltuotas, trumpiausias kelias. Per kaimus, slenius, kalvas, alyvuogiu, eukaliptu giraites.. ech..
Kaimeliuose pries sviesofora nevirsyti 50, uzsidegs raudona:)