Tema: Re: Q: baidares Ula
Autorius: Interested
Data: 2011-06-28 15:31:40
Darbo dienom, jei neklystu, nereikia leidimų.
Tikrina dažnai vietose, kur galima įlipti ir išlipti ir prie Ulos akies.

radau, ką pernai buvau surinkęs, šituo ir plaukėm, buvo fainai, nakvojom
prie Ulos ezero, tai antrą dieną visai mažai plaukimo:
DVIEJŲ DIENŲ:
Dubičiai – Kriokšlys – Ūlos ežeras – Rudnia – Kašėtos – 10val.(Tai pats
populiariausias dviejų dienų maršrutas, kuriam nereikia leidimų.)
Rudnios kaimas (prie Ūlos upės),Jono Verbicko sodyba.E-mail:
baidariunuoma@gmail.com Tel.:   861604044 IRENA
http://www.zemynula.com/kontaktai/
http://baidares.failai.lt/ulazem.htm

kiti marsrutai:

Ūlos trasos ilgis 57 km. Nuo Krokšlio Ūla įsirita į platesnį slėnį.
Dažniausiai nuo čia ir prasideda trasa.
Plaukiant Ūla iki Pauosupės kaimo nereikės Dzūkijos Nacionalinio parko
leidimų (trasos trukmė - 2 dienos). Nuo Pauosupės kaimo - reikalingi
Dzūkijos Nacionalinio parko leidimai. Leidimo kaina - 20 lt.
Siūlome Jums pasirinkti kelionės maršrutus pagal norą ir jėgas.
Vienos dienos maršrutai:
	Dubičiai - Krokšlys (plaukimo trukmė ~ 3 val.);
	Krokšlys - Rudnia (~ 3 val.);
	Rudnia - Kašėtos (~ 2 val.);
	Kašėtos - Pauosupės stovyklavietė (~ 1 val.);
	Pauosupės stovyklavietė - Zervynos (~ 2 val.);
	Mančiagirė - Trakiškių stovyklavietė (~ 3 val.);
	Trakiškiai - Pūliai (~ 2 val.);
	Krokšlys - Rudnia - Kašėtos (ištvermingiausiems...~ 6 val.).
Dviejų dienų maršrutai:
	Krokšlys - Mančiagirė;
	Rudnia - Žiūrai;
	Zervynos - Puvočiai;
	Dubičiai - Krokšlys - Rudnia - Kašėtos - Pauosupė (~ 9 val.).
Trijų - keturių dienų maršrutai:
	Krokšlys - Žiūrai - Puvočiai
	Rudnia - Trakiškiai
	Kašėtos - Pauliai
	Krokšlys - Rudnia - Kašėtos - Zervynos - Mančiagirė - Žiūrai -
Trakiškiai - Pauliai - (toliau Merkio upe) Mardasavas - Puvočiai - Merkinė.
Rekomenduotume per dieną plaukti apie 5 val.
Visas Ūlos maršrutas įveikiamas per tris dienas.
Laima – 8-618-17135