Tema: Re: Q: baidares Ula
Autorius: NicMC
Data: 2011-06-27 20:47:32
On 2011.06.27 17:20, zhaibas wrote:
> tai ash ta ir n orejau pasakyt,
> idomiausia kad chia viskas tipo ok, valstybes institucijos net nesusidomi
> tokia praktika.
> kazhkaip chia kvepia trpt negrazhiai
> Ar tui teise valstybes istaigos direktorius platinomo teise perduoti
> privachiai organizacijai ir t.t?
> Gal i valstybe skontrole parashyt ar kokiam seimunui?

A kokia čia tau "privati organizacija"? Čia bus eilinė viešalka aka VŠĮ.
Ir vienintelis dalykas, ką gali įkąst, tai užjudint jau "parduotų"
leidimų patikrinimą, ar tikrai visi vardiniai. Kai pačiam teko plaukt,
čia dar kai parkas platino, tai direktoriui pasiūliau pasirinkt ar
savaitgalį plaukiosiu, ar raštus rašinėsiu. Susakiau labai tiksliai kur
būsim, kur plauksim, kur nakvosim - niekas tikrint neatėjo. Nežinau tik,
ar tiesiog padėjo skersą, ar iš tiesų visai nenorėjo su debilu mano
asmenyje prasidė...