Tema: Re: Tikriausiai nusibodusi tema
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-09 09:31:40
Umm.., jo, sau pirkau slidininkų, bet po 20-30Lt max, o ne 65Lt. Taip, jų viršus lagai aukštas - iki kelių. Tačiau susistūmiau žemyn, ir viskas ten ore.
Vaikams nupirkau "riedlentininkų" kažkokias, žemesniu viršum. Tai dar ir dabar (po 2 metų) tas pačias vis dar trina. Ilgalaikės kojinės :))))

Bet kuriuo atveju, aš nusipirkčiau kurias nors medvilnines su tais visokiais pastorinimais ir kitais "ergonominiais" triukais - bet jei jos tikrai po 65Lt, tai tada gal geriau ką nors "firminio" (MontisMagija?)

Sveikinimai su batais. Namie ilgai nenešiok, jei kaista koja (plona kojinė manau nelabai tinka).
:)))