Tema: Re: Tikriausiai nusibodusi tema
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-31 18:37:42
Nueik apsiauk, ir vietoje pamatysi. Jei skaitei mano ankstesnius postus - tai aš pirkau sau tokius Zamberlan:
https://aic.lt/avalynae-/turistiniai-batai/zamberlan/zamberlan-445-39-39-thunder-39-39-gt/prod_50.html
(nuotraukoje viršutiniai)

Praleidus savaitę Tatruose atrodo kaip naujutėliai, bent jau normaliai ėjau visur, kur buvo jėgų ir noro, o ne "kur yra takelis".
Tarkim, Slaviansky Raj yra vietų, kur reikia kilti aukštyn "palei" upelį - per akmenis, išvartas, etc. Tai kol kiti turistai bandė su kedukais laipioti pakraščiais, aš su vaikais visą eilę lenkdami bridom sau ramiai upelio viduriu (tik nesemk į vidų vandens).

Jei rinksies kažkokius kitus - tai tik su aukštu aulu, ir kaip ir kiti sakė - apsiavęs su kojine susiraištyk gana tvirtai, ir pavaikščiok nuolydžiais. Jei pirštai nors truputį pasijaus - arba kirpk kojų nagus, arba išmierą didesnę bandyk. :)))