Tema: Re: ka pamatyt Londone (ten nebe pirma karta)?
Autorius: Gipsas
Data: 2010-03-24 10:46:01
tikrai verta, net jei ir nesi labai didele floristikos megeja. Teritoja ten
didele, galima pasiimti traukinuka, jis vaziuoja marsrutu, kur nori islipi,
apsizvalgai, vel ilipi kurioje nors "stoteleje". Gali pasiimti maistelio,
ant peivutes pasidaryti piknika, labai saunus praleidimo budas. Mums vienos
dienos neuzteko..:) Ir siaip, labai fainas rajonas ten, tikrai angliskas - ,
"baltas" ..gi neveltui netoliese Madonna isikurusi..:)
o i colcesteri nepamenu is kur vaziavom, berods Viktorijos stoties..Patiko
traukinukas, autosstradoje mersus prabangius lenke, tai 100 myliu greit
iveike..:)

beje ar lankeisi:
camden town?, ten siaip labai smagu pasivaikscioti ir net tik i pankus
paziureti, o prasieiti krantinesmis palei kanalus...ten tikra Londono
Venecija
covent garden'as su teatrais savo?
harrods?
greenwich?
Windsoras?
Legolendas?
sh.holmso muziejus?
Sekspyro teatras?
science museum (sitas paliko didziuli ispudi, jau du kartus buvau..:)