Tema: Re: ka pamatyt Londone (ten nebe pirma karta)?
Autorius: Jolita
Data: 2010-03-23 21:37:22
aciu uz atsakymus!
galvoju del Kew gardens - ar tikrai verta? skaiciau internete, grazus
aprasymas, o tikrai verta?
London dungeon nebuvau, nezinau net, ar noriu, bet jis ir nera off the
beaten track :)
is kokios stoties i kolcesteri vaziuoja?

buvau miuzikluose dviejuose Weste Endo teatruose - Cikaga ir Liutas
karalius. Ispudziai nepamirstami, labai patiko. Kaina beros apie 35 svarus
vienam

ledo baras skamba idomiai, kazkada Stokholme planavau nueit, bet labai jau
is anksto ten planuotis reikejo