Tema: Re: Druskininkai savaitgaliui
Autorius: Ziaurus
Data: 2010-03-22 11:33:43
SPA Vilnius - viskas ten tvarkoje, tik standartiniai kambariai man kiek
mazoki. Siaip jei i SPA, tai SPA.

Druskininku viesbutis - visi kambariai labai erdvus, daznai prie kambario
kainos duoda dar ir kazkiek laiko nueiti ju baseinus su pirtimis.

Medea - sito gyvai nemaciau, bet is nuotrauku man pasirode labai jaukus
viesbutis, kambariai su virtuvelemis, tai gal butu patrauklu su mazu vaiku.

SPA Vilnius ir Druskininku viesbutyje (Grand SPA Lietuva) turiu nemazas
nuolaidas, nes mes jiems vezam klientus is uzsienio. Del Medea, tai
prireikus irgi ismusciau nuolaidele.

Jei jau noresi konkreciau uzklausti, rasyk i mano darbini: kestutis @
travelpal . lt