Tema: Re: Druskininkai savaitgaliui
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-21 01:38:07
Na, kaip tik turejau panasia situacija, tik su 6men vaiku beigi 6 metu
dukra.
Tai emem SPA-Vilnius semynini liuksa su 2 miegamais kambariais ir
svetaine (kaipna kaip ir paprasto liukso). Man ten ko gero geriausia
atmosfera etc. Siaip tai dviese bunant visai normaliai po viena i
proceduras nusieina. Netgi jau ir i baseina galima su vaiku nueit (jei
leidzia isitikinimai, fengshui ir menulio fazes), taip pat smaguma tame,
kad visur gali lakstyt su chalatu (isskyrus pusrycius, pietus ir vakariene)

--
MaRiUs

Kaunas