Tema: Re: Kaip issirinkti slides/snowboarda?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-01-05 15:08:06
svarbiausiai reikia atsiminti, kad kuo trumpesnes slides ar snoubordas tuo
lengviau ji valdyti.

esu bandes tiek viena tiek kita, tai nesutikciau su teiginiu, kad bordas
geriau uz slides. manau kiekviena savo, tai reikia isbandyti viska.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4743 (20100104) __________

http://www.eset.com